niedziela, 22 lutego 2015

IRSISO WINDAN czyli wróciły




24 komentarze:

Olga Jawor pisze...

Ach! Żurawie! I bociany podobno też! Czy to wiosna?!Zwierzeta sie chyba nie mylą.
Pozdrowienia słoneczne zasyłam Madziu!:-))*

Izydor z Sewilli pisze...

A wiesz, że nasze w ogóle nie odleciały. I zimy nie było. Pozdrowienia serdeczne.

halszka pisze...

To chyba już wiosna.Miłego i słonecznego tygodnia życzę.

Aleksandra Stolarczyk pisze...

oby jak najszybciej nadeszła wiosna!

JolkaM pisze...

Dziś pierwszy raz słyszałam "swoje". Jeszcze przytłumione, jeszcze nie trąbiły, jak to one potrafią. Ale już niedługo...

:)

Skorpion pandeMonia pisze...

Przepiękny widok. To znaczy, że już za chwileczkę, już za momencik?
Tylko raz w życiu widziałam przelatujące żurawie. Fajnie jest żyć :)

wuszka pisze...

jeszcze bez histerii, żurawie póxno odlatują i wcześnie przylatują, : )

Julia K pisze...

Super!
Chociaż dziwny to był rok, zimę ktoś ukradł. Czuję się jakbym ją przespała.

Abigail pisze...

Fantastycznie :)... Czyli, że wiosna:D

Margarithes pisze...

Wiosno piękna!


Ściskam ciepło :)

megimoher pisze...

i zimy nie było, jak przepowiedziała Rogata.
A ja już od dni myślałam o żurawiach, o irsiso, czy są, cz już, o Magdzie S, o żurawiach.
Ze wszystkich rzeczy do napisania wybrałam letnie szwedzkie ptaki, ale jeszcze nie ogarnęłam.
W Chustce takie piękne mazurskie plenery, żurawie
(i tyle)

jolanda pisze...

Ale super :)
Pragnę takiego widoku na mazurskich pagórkach ...
Ściskam serdecznie

Natalia z Wonnego Wzgórza pisze...

Do nas też - wczoraj! :)

Maria z Pogórza Przemyskiego pisze...

Słyszałam je w sobotę nad Kopystańką, leciały do Ciebie; pozdrawiam.

Sąsiad pisze...

No to im jeszcze tyłki zmarzną ;)

Tupaja pisze...

Czekam na podfruwańce vel skowronki, bo u mnie blisko żurawi nie ma niestety.

Stanisław Kucharzyk pisze...

:-))))

punktpotrójny pisze...

Bociany... ;)

Alcydło Kr pisze...

Powroty:) Radość powracających i oczekujących.
Bosko!

GAJA pisze...

Skowronki! Powracajcie!
Inne też, ale skowronki...

Magda Spokostanka pisze...

NIECH PRZYLECĄ DO WAS ŻURAWIE, GĘSI, ŁABĘDZIE, KACZKI, SKOWRONKI, CZAJKI, BOCIANY!

Aneta pisze...

:DDD no właśnie, przypomniałam sobie to zaklęcie w zeszłym tygodniu pod ruską granicą. Pierwszy raz w życiu je słyszałam, całymi nocami!!!!

Emma Ernst pisze...

Wow! Nigdy nie widziałam żurawi na żywo!

A do mnie przyleciały szpaki. Mają już przygotowane dwie budki lęgowe i powoli zaglądają, rozeznają teren. Będzie radość, jak zamieszkają :)

Anonimowy pisze...

wiosna, wiosna, wiosna ach to ty:):)